poniedziałek, 25 czerwca 2018

Konferencje

Konferencje


Autor: Grzegorz Malinowski


Konferencje najczęściej kojarzą się ze spotkaniami biznesowym firmy w celu przekazania informacji oraz przedyskutowania spraw i problemów istotnych dla przedsiębiorstwa. Organizowane konferencje powinny stać się dla firmy elementem budowania marki, ma to znaczący wpływ na wartość firmy.


Konferencje najczęściej kojarzą się ze spotkaniami biznesowym firmy w celu przekazania informacji oraz przedyskutowania spraw i problemów istotnych dla przedsiębiorstwa. Aktualnie konferencje coraz częściej utożsamiane są z seminariami naukowymi, które przyczyniają się w sposób pośredni lub bezpośredni do rozwoju nauki. W ramach takich spotkań referowane są wyniki badań naukowych lub odbywa się seria wykładów i dyskusji na określony temat. Konferencje coraz częściej wypierają tradycyjna metodę publikacji naukowych i stają się stopniowo kluczowym sposobem komunikowania się z osobami z branży oraz prezentowania swoich osiągnięć. Konferencje często pozbawione są charakteru komercyjnego są okazją do spotkania się z gronem specjalistów z branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania kontaktów

Organizowane konferencje powinny stać się dla firmy elementem budowania marki, ma to znaczący wpływ na wartość firmy, a budowanie wartości marki jest jednym ze sposobów zwiększania przychodów przedsiębiorstwa. Marka powinna być skutecznie zarządzana, a zarządzanie nią powinno być elementem strategii firmy – nie tylko marketingowej i komunikacyjnej, ale również finansowej.

Ważne jest aby organizowana konferencja wyróżniła się od innych tego typu spotkań biznesowych, których aktualnie jest bardzo wiele. Otoczenie w jakim się odbywają konferencje często ma decydujący wpływ na atmosferę prowadzonych rozmów ich przebieg i wynik. Powodzenie przedsięwzięcia oraz zadowolenie uczestników zależy od wielu czynników, ale bardzo ważną rolę odgrywa miejsce gdzie odbywa się konferencja, atmosfera jakie może dać wybrany obiekt konferencyjny może wpłynąć na przyszłe decyzje uczestników spotkania, utkwić w pamięć czy w efekcie tworzyć markę firmy.

Wśród ciekawych obiektów konferencyjnych można wyróżnić oferty hoteli SPA. Ośrodki, hotele SPA są aktualnie popularnym miejscem organizowania szkoleń, konferencji, imprez integracyjnych zapewniających poza doskonałą ofertą konferencyjną także miejsca relaksu po wyczerpującym dniu spędzonym na wykładach, prelekcjach. Pobyty w komfortowych obiektach Spa & Wellness stanowią również doskonały sposób na motywację pracowników, zbudowaniu niezapomnianych wrażeń na klientach, ogólnie na uczestnikach spotkania. Pobyt w uzdrowisku pozwala wypocząć, zrelaksować się po ciężkiej pracy i nabrać sił na dalsze działania.

Inna grupę stanowią konferencje, szkolenia w zamkach, pałacach. Naradę lub bankiet dla gości z zagranicy najlepiej zorganizować w zamku bądź pałacu. Odrestaurowane Polskie zamki, dworki i pałace oferują luksusowe apartamenty urządzone z dbałością o najdrobniejszy szczegół i nowocześnie wyposażone ale jednocześnie nawiązują do Polskiej gościnności i tradycji. Zamki, pałace, dworki to idealne miejsca na zorganizowanie spotkania, szkolenia, konferencji a klimat tych miejsc pozostawi niezapomniane wspomnienia.

Chcąc zapewnić uczestnikom spotkania dodatkowo aktywne formy spędzania wolnych chwil miedzy poszczególnymi częściami konferencji należało by wybrać obiekty posiadające ośrodki jeździecki lub też obiekty sportowe. Pamiętając o tym iż ruch to zdrowie zapewniamy dobre samopoczucie uczestnikom konferencji. Atutami obiektów sportowych są hale sportowe, baseny, korty tenisowe umożliwiające aktywnie organizować czas uczestnikom konferencji szkolenia. Obecnie ośrodki jeździeckie mają tak szeroki zakres swoich działań, iż przyciągają do siebie nawet najbardziej wymagających klientów. Oferują one nie tylko nauką jazdy konnej pod okiem wykwalifikowanych instruktorów, ale także szereg innych możliwości spędzania aktywnie wolnego czasu. Wśród organizatorów spotkań biznesowych popularnością cieszą się wyścigi konne oraz rajdy konne. Pobyt w takich ośrodkach to po prostu połączenie przyjemnego z pożytecznym.


Sukces organizowanego spotkania zależy w dużej mierze od nas samych, do nas należą decyzje gdzie zorganizujemy prestiżowe spotkanie, które pozostanie w świadomości naszych Klientów i partnerów jako udane przedsięwzięcie i zapewni naszej firmie wymierne korzyści.



Grzegorz Malinowski - redakcja katalogów Katalogi obiektów konferencyjnych, szkoleniowych www.e-konferencje.pl / www.konferencyjne.pl Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz