wtorek, 26 czerwca 2018

Przeprowadzki w modzie

Przeprowadzki w modzie


Autor: Marcin Szwed


W Stanach Zjednoczonych aby utrzymać dobra pozycję na rynku zawodowym należy zmieniać pracę średnio co 5 lat. Ten sam trend jest już zauważalny w naszym kraju. Młodzi wykształceni ludzie, zmieniają pracę co 3 – 4 lata. W ten sposób podnoszą swoją wartość zawodową, zdobywają cenne doświadczenia...


W Stanach Zjednoczonych aby utrzymać dobra pozycję na rynku zawodowym należy zmieniać pracę średnio co 5 lat. Ten sam trend jest już zauważalny w naszym kraju. Młodzi wykształceni ludzie, zmieniają pracę co 3 – 4 lata. W ten sposób podnoszą swoją wartość zawodową, zdobywają cenne doświadczenia z różnych miejsc pracy. Zmianie pracy towarzyszy zmiana miejsca zamieszkania. Ludzie są w stanie za dobrą pracą przeprowadzić się nawet kilkaset kilometrów dalej niż dotychczas mieszkali. W tej sytuacji firmy oferujące usługi przeprowadzek mają ręce pełne roboty. Pracy jest dużo i całkiem przyzwoite pieniądze można na takich usługach zarobić. Również nie wiele potrzeba aby otworzyć taką małą firmę transportową. Przede wszystkim potrzebujemy dużego samochodu, tj. dużego busa lub małej ciężarówki. Jak złapać klientów? Marketing w tym przedsięwzięciu nie jest zbyt wyszukany. Wystarczą ogłoszenia w lokalnej prasie. Również nie potrzebujemy zaawansowanych kreacji reklamowych tworzonych na potrzeby kampanii przez agencje reklamowe. Zwykłe ogłoszenie w prasie o przykładowej treści: „przeprowadzki Łódź” najzupełniej wystarczy. Również koszt takiego ogłoszenia jest nie wielki. Zaledwie kilkanaście złotych. Potrzebuje jeszcze kilku osób do wnoszenia i wynoszenia mebli i innych rzeczy podlegających przeprowadzce. Jeśli nie będziemy oszczędzać na ich wynagrodzeniu na pewno zyskamy stałą ekipę do pracy na naszym lokalnym terenie. Jak widać, aby zacząć swój własny interes nie trzeba dużych nakładów finansowych, wystarczy wybrać się komisu samochodowego, wziąć na raty busa i do dzieła!
Obstawianie meczy Bramy Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz